Mätt, nöjd och belåten

Nu är jag mätt och nöjd efter den goda Pizza Hut pizzan! Hade tänkt fota den, men det glömde jag bort. Kom på det lagom när jag svalt den sista tuggan.

Märker själv att jag använder min nya kamera hysteriskt mycket, men jag tycker det är så kul! Kan bara inte låta bli att fota allt möjligt intressant och ointressant. Naturligtvis är min son fotoobjekt nr 1 och han är alltid intressant, men det gäller att vara snabb så man hinner med i svängarna när han sveper förbi i gåstolen.

Ikväll är det dags för träning igen på Friskis & Svettis och idag ska en kompis med. Det blir kul. Jag är van att gå själv och det brukar vara enklare om man väl bestämt sig för att gå, men det är såklart kul att ha någon att prata lite med också när man sitter och väntar på att passet ska börja osv. Ikväll är det Medel/puls igen och jag kommer ihåg från förra veckan att jag var jättetrött efter - bra att veta vad man har att se fram emot... :-)

Tur förresten att jag ska träna och bränna bort lite av alla kalorier från pizzan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0