Mätt, nöjd och belåten

Nu har jag precis käkat kycklingsallad. Det var verkligen gott och mätt är jag. Skulle dock vara jättegott med en chokladbit nu, men det låter jag bli. Har ju börjat att sikta mot "Beach 2009" så då får man ju hålla sig i skinnet när det gäller alltför mycket godsaker. Synd att allt som inte är så nyttigt är så himla gott!!

Mary Kay mötet gick bra och damen i fråga tyckte om produkterna. Hon handlade lite nu och kommer att handla mer när hon är tillbaka från sin semester om några veckor. Det är bra att ha något att se fram emot (för både henne och mig) :-)

Jag ska ringa lite samtal snart och försöka boka lite nya möten, det gäller att ligga i om man ska få ihop lite cash.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0