Mycket info

Idag var det "Herrkväll på Mary Kay mötet" vilket innebär att de flesta damer "tvingat" med sina män. Även jag fick göra detta och det var en högst motvillig kille som kom med under förutsättning på att jag lovade att jag aldrig ska be honom göra det igen.

Sales Directors informerade om vilka enorma möjligheter det finns till att tjäna pengar med Mary Kay och det var jätteintressant tyckte jag. Även mannen tyckte nog det, men vill dock inte erkänna det.

Stefan Molander höll en föreläsning om hur man ska låta bli att begränsa sig själv och sina utvecklingsmöjligheter.

Tänk - Stort, Nytt, Vilt och Annorlunda

Han citerade även Einstein himself som en gång i tiden sa "Logik kan ta oss från A till B, fantasin kan ta oss hur långt som helst"

Nu ska jag snart kolla på Prison Break som jag spelar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0