Nästan tråkigt fint

Äntligen är jag klar med att städa upp i röran, såhär fint blev det!!



På ett jobb jag hade för många år sedan hade jag en lapp uppe på min anslagstavla som löd:
 
Om ett rörigt skrivbord tyder på en rörig hjärna, vad tyder då ett tomt på??

Frågan är ju alltså hur illa det är ställt med mig nu när jag har städat? Tror inte att det är någon större fara, jag är en expert på att stöka till saker och ting på nolltid. Tur att jag har min pedant till man som jagar mig för att jag ska hålla lite ordning.

Tycker ju naturligtvis själv att det är finare när det är städat..., men det är ibland så många papper som jag måste ha koll på osv och då är det bättre att ha alla framme samtidigt! :-)

Nu är det bara att börja jobba med annat nödvändigt stuff, t ex knappa in alla räkningar som ska betalas denna månad. Fattar inte att det är så många hela tiden.

Det här är nog mitt sista inlägg för dagen, men jag återkommer tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0