Nu vart det kväller..

och det är dags att komma isäng. Har varit fullt ös med lilla sonen hela dagen och även nu på kvällen. Tänkte ändra hans tider och få honom att somna tidigare på kvällarna, men det har inte funkat så bra. Han är fortfarande vaken, även om han definitivt sjunger på sista versen. Ska jobba vidare på det där med att ändra hans sovtider.

Imorgon måste jag ställa väckarklockan på 10 eftersom jag räknar med att få en leverans av Mary Kay produkter som jag beställde förra veckan. Postkillen brukar komma mellan 11-12 och man vill ju liksom vara vaken då. Om man inte är hemma och tar emot paketet så får man åka och hämta det och det vill man ju inte. Är så smidigt att få varorna direkt till grinden.

Den här veckan blir det mycket att förbereda. Ska ha kalas på söndag och det kommer mycket folk, både släkt och vänner. Tänkte försöka hinna baka så mycket som möjligt i veckan och frysa in sen, bara ha tårta kvar att göra på lördag.

Nä, nu ska jag försöka sleepa.

Buona notte :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0