Obama och Silvstedt

Äntligen dags för Barack Obama att tillträda som USA's president! Det är verkligen skönt att bli av med krigskillen Bush som fått härja fritt i 8 år!! Inte klokt egentligen.

Har haft besök idag och det var som vanligt kul för både mig och lillkillen att träffa våra kompisar.

Ikväll spelar jag in den bra filmen Independence day som jag visserligen sett ett flertal gånger tidigare, men då kan jag kolla på den igen när jag känner för det.
 
Räknar med att kolla på Victoria Silvsteds program "My perfect life" som går 22.40 på TV4, ska bli intressant att se. Vem vill inte ha ett perfekt liv?! Egentligen är det väl nästan skämmigt att erkänna att man tittar på ett sådant program, men hon är ju helt klart ett intressant fenomen som lyckats tjäna väldigt mycket pengar. Hon måste ju ha något i skallen, även om hon knappt kan prata svenska längre.

Just nu krånglar sonen så jag ska se om han vill sova en stund.

I'll be back later or tomorrow!



Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Stort grattis till Obama, jag tror att han kommer göra sig riktigt bra som president :)

2009-01-20 @ 17:28:30
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0