Perfekt promenadväder

En härligt vacker vinterdag ute och jag ska strax ut och gå med barnvagnen. Det är skönt att få sig en ordentligt promenad, brukar gå i lite mer än en timme. Sonen somnar oftast lugnt så jag brukar lyssna på radio eller prata i telefon.

Har aldrig bloggat förut och vet som sagt inte vad jag vill ha ut av det hela, mer än att skriva av mig tror jag. Det är skönt med anonymitet ibland om man vill vara helt ärlig om sina tankar och känslor och kunna berätta helt fritt vad som händer i ens liv. Vet inte egentligen om någon är intresserad av att läsa, men det lär ju statistiken visa på såsmåningom.

Dags att klä på mig och sonen nu.

Have a nice and sunny day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0