Smart Isabella!!

Måste bara flika in mina åsiker om Isabella Löwengrip, dvs Blondinbella. Förut hade jag lite förutfattade meningar och kunde inte förstå hur hon lyckats bli så framgångsrik, men jag måste erkänna att efter att ha följt hennes blogg ett tag nu så blir jag mer och mer imponerad för varje dag. Hon är ju en smart affärstjej och är värd en hel del beundran för det hon åstadkommit med sin blogg.

Hennes senaste smarta val är ju att inte ställa upp i debattprogrammet Debatt med Janne Josefsson. Även om hon nu tackade ja från början så är det ju betydligt vettigare att inte ställa upp.

En annan smart tjej som dock framstår som helst blåst är ju Victoria Silvsted. Såg programmet My perfect life igår och hon verkar ju verkligen inte ha alla hästarna hemma, men samtidigt så är det klart att hon är en smart affärskvinna som lyckats tjäna så mycket pengar på sitt utseende.

Ja, det är bara att beundra dessa två helt olika tjejer, så ekonomiskt framgångsrika på så olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Håller med dig ang. Bella, smart av henne att inte ställa upp på det..



Ang. Obama så tycker jag också att det var bra gjort det med mellannamnet :)

2009-01-21 @ 14:48:58
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0