Stackars Isabella!

Tycker verkligen inte att hon förtjänade att åka ur Let's Dance idag. Hon var såklart inte jätteduktig när hon dansade, men i jämförelse med speedade klumpedumpen Kitty Jutbring så var hon ju helt suverän. Fattar inte hur folk röstar, visserligen röstar jag inte själv, men jag har ju såklart åsikter om hur alla andra borde göra... :-)

Min personliga favorit är nog skådisen Morgan Alling, snacka om att vara dansant och ha rytmen i blodet. Man blir ju glad bara av att se honom.

Har inte hunnit leka så mycket med kameran som jag tänkt, men det blir mer imorgon förhoppningsvis. Sonen har äntligen somnat för natten nu så jag ska snart följa hans exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0