Tatueringsdags

Ja, inte för mig alltså, jag är alldeles för rädd för smärta så att tatuera mig är fullkomligt otänkbart. Min man har däremot flera tatueringar och idag ska han göra en till, den sista troligtvis. Han ska skriva vår sons namn på sin arm. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men han får ju göra som han vill med sin kropp.

Tycker det är så himla vanligt nu att alla tatuerar sig så i min lilla värld är man trendigare om man är helt otatuerad. Jag kan på min höjd tänka mig sådana där små klistertatueringar som barn brukar ha. :-)

I går kväll gick jag och la mig strax innan 02.30 och då borde jag rimligtvis ha varit jättetrött. Det var jag uppenbarligen inte för det var helt omöjligt att sova. Visserligen pep sonen till flera gånger så jag var tvungen att gå upp och titta till honom, men det var ändå inte därför jag inte lyckades sova. Somnade efter 4 någongång så idag har jag legat och dragit mig till typ 12 (men då var jag uppe vid 8 och matade sonen).

Ska till min mamma som är ledig idag och käka snart så jag ska fixa iordning mig själv nu. Att käka hos sin egen mamma är alltid perfekt, finns ju ingen godare mat.

Skriver sen om jag kan och hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0