Tidig morgon...

Många skulle antagligen inte hålla med mig om just den rubriken när klockan är 9.30 på morgonen. Dock har det blivit så att det numera är tidigt för mig. Nu när jag är föräldraledig brukar sonen få välling vid 7.30 på morgonen när han vaknar, därefter går vi och lägger oss igen och sover till typ 11. Det är jätteskönt att kunna ta det så lugnt och speciellt nu den här mörka årstiden finns det direkt inget att stressa till.

Idag har jag dock varit uppe länge nu, har hunnit duscha, sminka mig och är redo att åka iväg om ett tag. Det ska bli kul att se hur det går idag på mötet, de flesta älskar produkterna och det hoppas jag att även denna dam gör. Det är en helt ny kund som jag aldrig träffat förut så det är bara att hålla tummarna.

Det är skönt att kunna sitta lite i lugn och ro framför datorn såhär på morgonen när både maken och sonen sover. Är intealltför ofta som man får det så lugnt. Hinna läsa tidningen när man käkar frukost osv. Bara att njuta.

Time to go and finish the "fixing", innan jag ska åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0