Varför bara bröst?!!

Måste bara kommentera artikeln jag precis läste i Aftonbladet om allas vår Linda Rosing som ständigt figurerar i media i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Den här gången handlar det om hennes 35-års kalas där hon ska bjuda på "brösttårta". Man måste ju bjuda på sig själv säger hon och det är väl jättekul, men varför inte komplettera med en läpptårta också eftersom allt hon sprutat in i läpparna gör att de ser helt enormt onormala ut.

I mina ögon anser jag ju Linda tyvärr vara helt blåst, men sannolikt så har jag ju fel när det gäller det. Faktum är att hon tjänar hur mycket pengar som helst, vilket ju innebär att hon måste ha något innanför pannbenet. Har läst hennes blogg lite för att jag var nyfiken, men det är för mycket stavfel och annat som jag stör mig på så jag orkar inte följa den.

Tacka vet jag Blondinbella istället!

Nu vaknar prinsen så jag ska gå och ta hand om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0