Varför funkar inte tekniken?

Nu har jag för första gången sedan jag fick barn ringt sjukvårdsupplysningen. Det fungerade väl ok, förutom att jag vid två tillfällen blev ombedd att knappa in sonens personnummer, det gjorde jag såklart båda gångerna. När jag väl kom fram och fick prata med en sjuksköterska så ber hon mig en tredje gång om personnumret.... Det är 2009, varför kan tekniken inte funka som det ska??

Det är inget större fel på sonen, men han har fått en lite bula utanför analen precis och jag blev lite fundersam på vad det kan vara. Verkar inte som om det är något jag ska oroa mig för i alla fall och det är ju skönt att få det bekräftat. Om den inte försvinner om någon dag tänker jag dock kontakta BVC och visa upp den.

Nu ska prinsen ha mat och sen ska jag sätta på mig Mary Kay outfiten. Mötet börjar redan 16.45 idag, maken har lovat att vara hemma i god tid innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0