Varför rubriker nu??

Jag fattar inte varför Aftonbladet och även Expressen ska smälla upp rubriker om att Blondinbella ska sluta blogga. Snälla nån, det kanske hon ska göra i höst eller någon annan gång, hur sjutton kan det vara värt att smälla upp så stort nu den 30:e januari?

Man kan ju bli galen för mindre!!

Var på informationsmöte imorse om tandvård för barn, men det gav inte speciellt mycket tyvärr. Det framkom inget som jag inte redan visste, men jag fick i alla fall en tandborste till sonen och dessutom en till mig själv.

Efter mötet åkte jag och kollade lite på Babyland och där hade de för ovanlighetens skull rea på lite grejer. Det brukar inte vara så billigt ändå eftesom utgångspriserna är tre gånger alla andra ställen. Hur som helst så hittade jag ett gosigt gosedjur till lillprinsen. Det var Tiger från Nalle Puh.

 

Kunde inte låta bli att köpa den, var sänkt till 99 från 199 så det var ju ok. Visst var den söt??!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0