Vilken cool väska!!

Har varit på kalas idag hos en liten tjej som fyllde ett år. En av de som var där hade den coolaste gulligaste söta handväska jag sett. Vilken underbar fantasi den människa som kommit på denna väska har:

 

Ja, man upphörs aldrig att förvånas över alla kreativa människor som finns överallt.

Även mamman till den lilla prinsessan som fyllde ett år hade utnyttjat sitt mycket kreativa sinne och bakat denna gulliga prinsesstårta. 

Antar att ni som läser detta märkt att jag börjat att använda min nya kamera. Har långt ifrån lärt mig alla funktioner än, men kul att fota är det. Har visserligen alltid tyckt det tidigare också, men nu är det jättekul... :-)

Har precis programmerat inspelning på min barndomsidol Carolas 25-års jubileum. Jag var 11 år när hon slog igenom och hade väggarna i mitt barndomsrum tapetserat med bilder på henne, året efter kompletterades bilderna med Herreys, ja vad kan man säga. Bestämde t o m att mina framtida barn skulle heta Carola och Richard.... Ibland är det tur att man ändrar sig i vuxen ålder. Tycker dock fortfarande såklart att Carola har en fantastisk röst, men jag orkar bara inte med allt hennes halleluja prat hela tiden.

Nu ska jag sätta fart att plocka iordning här i arbetsrummet. Mannen har gått iväg med sonen en stund så att jag skulle få lite tid i lugn och ro att få ordning på allt. Fattar inte att det kan bli så himla stökigt ibland, det värsta är att det är jag själv som rör till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0