Vilken jäkla röra!

Usch, vad tråkigt det är att städa, nu har jag lyckats röra till allt ännu mer eftersom jag när jag ska sätta igång att städa får för mig att göra det jätteordentligt så då drar jag först fram en massa saker för att sedan få undan allt. Det bästa hade ju naturligtvis varit att snabbstäda.

Suck, vad knäpp man är. Bäst att fortsätta nu, kommer aldrig att hinna klart innan mannen kommer hem igen annars. Han lär med stor säkerhet gnälla på mig om det ser ut såhär:



Fasiken, det är ju roligare att sitta och surfa runt när man för en gångs skull får vara ifred.

Ja, ja, back to work nu för mig! På en lördagkväll till råga på allt!! :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0