Vilket stressande

Herregud, vad trixigt det är att hinna med allt man ska ibland!  Sonen somnade för en liten stund sedan och nu har jag snabbduschat i vanlig ordning, ska sätta igång och sminka mig strax och klockan är liksom efter 3 på eftermiddagen!! Vad har jag då gjort hela dagen?? Inget speciellt alls är svaret på den frågan.

Ikväll är det återigen dags för en hudvårdsklass med Mary Kay produkterna och det ska bli jättekul. Har plockat iordning alla demogrejer jag ska ha med mig + lite lagerprodukter. Det är alltid enklare att sälja om man har produkterna hemma, men ibland är det ju svårt att veta vad kunderna vill ha.

Bäst jag passar på att sminka mig nu, så kanske jag hinner käka något innan sonen vaknar (inte troligt dock, han sover sällan längre än 30-40 minuter i sträck på dagen).

Lär väl inte hinna skriva här något mer idag tror jag, men imorgon är en annan dag som Christer Björkman sjöng en gång i tiden... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0