What a day!!

Herregud, idag har det verkligen varit stressigt!

Imorse bakade jag en tårta till kalaset imorgon. Som tur är bakar även min mamma och svägerska varsin tårta så det räcker gott och väl till alla som kommer.

Såhär ser min non-stop tårta ut:



Ser ut som en riktig barnkalastårta tror jag. Ljuset med en 1:a på sätter jag på imorgon.

På eftermiddagen/kvällen har vi varit hemma hos min mans syster som bor supercentralt i Stockholm, i värsta tjusiga lägenheten. Det jobbiga med att någon bor så centralt är ju bara att hitta parkering, men det gick bra efter ett tag.

Den är verkligen fin och med många tjusiga detaljer, men det ser mer ut som en utställningslägenhet än ett hem.

Lägger in några bilder nedan så kanske ni förstår vad jag menar:




Det är verkligen jättefint, men det blir lite opersonligt när allt är så strikt.

Hur som helst var det en jättetrevlig dag.

Nu måste jag förbereda mer inför prinsens 1-års kalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0